Sumbangan dana untuk tabung PKWR

sila hubungi PKWR DUN Pantai Merdeka
04 - 438 0595


pkwrn27@gmail.com
khidmat_pantai_merdeka@yahoo.com

Thursday, May 15, 2008

Sumbangan dana untuk tabung PKWR

Pusat Khidmat Wakil Rakyat DUN Pantai Merdeka (PKWR N27) melancarkan DVD nostalgia catatan pilihanraya ke-12 DUN Pantai Merdeka. DVD tersebut di terbitkan sebagai hadiah kepada semua pejuang-pejuang dan petugas serta pengundi Barisan Rakyat didalam Pilihnaraya yang lepas. Sumbangan sebanyak RM10 akan diberikan sekeping DVD bagi mengisi tabung Dana PKWR N27 memandangkan PKWR terpaksa bergerak dalam keadaan tabung yang 'kering'.

DVD tersebut antara lain menyelitkan suasana Brainstorm PAS Kawasan Sungai Petani, Hari penamaan calon Parlimen Sungai Petani, sepanjang tempoh kempen dan susana di pusat-pusat mengundi seluruh DUN Pantai Merdeka pada tarikh keramat 8hb Mac 2008. Juga dimasukkan suasana kemenangan di Institut Perguruan Sultan Abdul Halim dan di Kompleks PAS Kedah apabila PAS diumumkan memerintah negeri Kedah.

Kepada yang berminat untuk menyumbang boleh la berbuat demikian di Pusat Khidmat Wakil Rakyat DUN Pantai Merdeka atau hubungi Sdr. Rosli Bin Darus, Pegawai Khas ADUN di talian 019-567 4681 atau e-mail pkwrn27@gmail.com

aaz

No comments: