Sumbangan dana untuk tabung PKWR

sila hubungi PKWR DUN Pantai Merdeka
04 - 438 0595


pkwrn27@gmail.com
khidmat_pantai_merdeka@yahoo.com

Sunday, May 11, 2008

PUSAT KHIDMAT WAKIL RAKYAT PANTAI MERDEKA

Bagi memenuhi kemenangan dan kepercayaan yang diberikan oleh rakyat dan pengundi-pengundi DUN Pantai Merdeka, ADUN Pantai Merdeka, YB Hj. Abdullah Jusoh telah membuka Pusat Khidmat Wakil Rakyat yang ditempatkan di No.111, Jalan Butterworth, 08600 Tikam Batu, Kedah Darul Aman.


Terletak didalam Pekan Tikam Batu, merupakan pusat bagi DUN Pantai Merdeka. DUN Pantai Merdeka terdiri dari 19 daerah mengundi bermula dari Padang Temusu di utara sehingga lah ke Kampung Tikam Batu di Selatan dan Dari Pekula di timur sehinggalah Bukit Kecil Pantai Merdeka di Barat.


Pusat Khidmat Wakil Rakyat ini dilengkapi pejabat, talipon, fax serta talian Internet bagi memudahkan segala maklumat disampaikan kepada Wakil Rakyat. Pusat Khidmat boleh dihubungi melalui nombor talipon 04-438 7368 atau e-mail pusat_khidmat_pantai_merdeka@yahoo.com atau pkwrn27@gmail.com


Bagi memudahkan orangramai mendapatkan khidmat Wakil Rakyat, terdapat petugas yang bertugas tetap di pusat ini. Sdr. Rosli Bin Darus (019 567 4681) dan Hj Kadir Bin Din (019 461 5157).


Pusat Khidmat Wakil Rakyat juga amat mengharap sokongan dan maklumat serta pandangan bagi mengangani masalah serta memperbaik kehidupan rakyat agar rakyat dapat menikmati kesejahteraan dari pamerintahan Kerajaan Kedah,


-aaz


No comments: