Sumbangan dana untuk tabung PKWR

sila hubungi PKWR DUN Pantai Merdeka
04 - 438 0595


pkwrn27@gmail.com
khidmat_pantai_merdeka@yahoo.com

Saturday, May 24, 2008

Lawatan ke Kampung Berapit dan Hutan Gelam

Jumaat - 23 May 2008, YB Cikgu Lah telah berkelapangan menziarahi penduduk kampung yang keuzuran dan fakir miskin. Dalam sessi lawatan YB tersebut, sebanyak 11 orang penduduk yang uzur sempat diziarahi.











Lawatan tersebut turut disertai bersama Setiausha Politik 2 YB, Sdr. Rosli Darus, Timbalan YDP Kawasan Sg Petani, Tn Hj Abdul Rahman Salleh serta Pimpinan Cawangan Tn Hj Mohd Isa Mahmud dan Sdr. Ishak Ismail.





YB Cikgu lah juga berkesempatan menghadiri majlis perasmian penubuhan Pakatan Pemuda Kampung Berapit serta penyerahan jersi bolasepak kepada Ketua Pakatan Pemuda.

Seterusnya YB Cikgu Lah dijemput memberikan kuliah sebelum Solat Jumaat di Masjid Kmapung Berapit.

2 comments:

Anonymous said...

Sekian lama rakyat marhain ini dibiarkan. Aku rasa ini habya sebahagian dari keuzuran yang di ketengahkan. Semoga usaha YB mendekati rakyat akan di giatkan dan diketengahkan. Inilah 50 tahun BN memerintah....

Mereka hanya kenal simbol kapal layar dan dacing tapi tak pernah kenal siapa wakil yang mereka pilih.

Orang-orang PAS tak perlu tunggu YB ada baru nak pi ziarah, unit atau portfolio yang berkaitan dengan kebajikan dan makluman awam perlu lebih perihatin dan mendekati golongan sebegini yang meniti usia tua dalam keuzuran yang tak dipinta.

PAS perlu berusaha jangan perlu tunggu YB, kerana takut niat ikhlas akan jadi riya' dan tidak diterima amalan oleh Allah suhanahuwataala.

Pusat Khidmat Wakil Rakyat Pantai Merdeka said...

Terima kasih diatas ingatan saudara