Sumbangan dana untuk tabung PKWR

sila hubungi PKWR DUN Pantai Merdeka
04 - 438 0595


pkwrn27@gmail.com
khidmat_pantai_merdeka@yahoo.com

Sunday, September 21, 2008

Bantuan Hari Raya





Bantuan Hari Raya kepada Fakir Miskin dan Anak-anak Yatim kawasan Dun Pantai Merdeka dan sekitar Daerah Kuala Muda oleh KDYMM Tuanku Sultan Kedah pada 18 September 2008.

Tuanku Sultan telah sudi mencemar duli menyampaikan sumbangan tersebut yang diadakan di Dewan MPSP Tikam Batu.

MAjlis turut dihadiri oleh YB. Tn. Hj. Abdullah Jusoh (Adun panatai Merdeka yang juga Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Kedah)

Di dalam majlis tersebut, hampir 200 Orang fakir miskin dan anak-anak yatim sekitar Kuala Muda telah diberikan bantuan Aidil Fitri oleh KDYMM Tuanku Sultan Kedah.

Daripada jumlah penerima tersebut, lebih setengahnya adalah penduduk di sekitar Dun Pantai Merdeka.

Selepas ini, masih ada lagi program2 yang bakal disusun menemui lebih ramai penduduk yang kurang bernasib baik akan disalurkan bantuan sempena Aidil Fitri tahun ini. InsyaAllah, program selepas ini akan dihulurkan sendiri oleh YB Adun Pantai Merdeka, isteri atau wakil-wakilnya.

Petuga-petugas Pusat Khidmat Wakil Rakyat Dun Pantai Merdeka, Pemuda Pas Sungai Petani dan Muslimat Pas Sungai Petani akan terus meninjau dan mengatur bantuan untuk semua mereka yang memerlukan di kawasan Dun Pantai Merdeka khususnya dan sekitar Sungai Petani insyaAllah.

No comments: