Sumbangan dana untuk tabung PKWR

sila hubungi PKWR DUN Pantai Merdeka
04 - 438 0595


pkwrn27@gmail.com
khidmat_pantai_merdeka@yahoo.com

Thursday, November 26, 2009

Majlis Penyampaian Sumbangan Kepada Guru Al-Quran Dan Tajwid Parlimen Sungai Petani

Ucapan Perasmian disampaikan oleh EXCO Sains & Inovasi Teknologi Maklumat ICT Dan Komunikasi
Pembangunan Usahawan YB Abdullah Jusoh,turut serta dimajlis tersebut Penolong Pegawai Tadbir Pejabat Daerah Kuala Muda,Encik Aziz Bin Idris,Penghulu-penghulu Mukim,Pegawai-pegawai Jabatan dan Imam masjid.Majlis ini diadakan pada 21 November 2009 yang bertempat di pekarangan Masjid Sungai Pasir.
Sebahagian dari guru-guru Al-Quran & Tawjid Parlimen Sungai Petani berjumlah lebih 200 orang mendengar Ucapan Perasmian Majlis Sumbangan Saguhati & Penghargaan.


Sumbangan disampaikan oleh EXCO Sains & Inovasi Teknologi Maklumat ICT Dan Komunikasi
Pembangunan Usahawan YB Abdullah Jusoh.Ucapan ringkas dari wakil Guru Al-Quran yang menerima sumbangan,"Mengucapkan ribuan terima kasih kepada Pihak Kerajaan Negeri Kedah,Yayasan Islam Kedah dan Pejabat Daerah Kuala Muda diatas sumbangan ini yang julongkali diadakan kerana mengenangkan jasa dan pengorbanan Guru- guru Al-Quran dan Tawjid sebelum ini tidak pernah menerima sebarang sumbangan dan penghargaan dari Pihak Kerajaan yang terdahulu".

1 comment:

MzSp said...

Wah!Baru nampak YB cikgu Lah bergaya sikit..banyak program rupanya bila dipaparkan dalam blog..syabas juga pada Ajk PKWR Pantai Merdeka.