Sumbangan dana untuk tabung PKWR

sila hubungi PKWR DUN Pantai Merdeka
04 - 438 0595


pkwrn27@gmail.com
khidmat_pantai_merdeka@yahoo.com

Monday, June 9, 2008

Klinik UPSR

Pusat Khidmat Wakil Rakyat Pantai Merdeka dengan kerjasama Majlis Guru PASTI Kawasan Sungai Petani dan Dewan Pemuda PAS Kawasan Sungai Petani telah berjaya menganjurkan satu Klinik UPSR bagi memberi motivati dan kaedah-kaedah serta tips menghadapi peperiksaan UPSR yang bakal menjelang tidak lama lagi.

Penyertaan terbuka kepada semua pelajar-pelajar Tahun 6 yang bakan menduduki peperiksaan tersebut September nanti. Surat jemputan diedarkan kepada seluruh sekolah-sekolah sekitar tikam batu dan Kota Kuala Muda sejak sebulan yang lalu. Penyertaan seramai lebih dari 180 orang pelajar sudah cukup memenuhi hamper keseluruhan Dewan MPSP Tikam Batu.





Dari reaksi ibubapa yang turut hadir, antaranya mengucapkan tahniah dan syabas kerana PAS mempunyai inisiatif mengadakan program seumpama ini dan ada yang berharap agar dapat mengadakan program yang sama untuk pelajar-pelajar PMR dan SPM.

Majlis penutup klinik UPSR ini telah disempurnakan oleh YB Cikgu Johari Abdullah, ADUN Kupang sebagai mewakili YB HJ Abdullah Jusoh EXCO Pendidikan yang berada di Mesir bersama rombongan YAB Menteri Besar Kedah.

Pihak penganjur turut mengucapkan jutaan terima kasih kepada MPSP yang membenarkan penggunaan Dewan MPSP ini.

No comments: